Az összes 5 eredmény megjelenítése

Rome snowboards 

„A snowboardozást nem lehet megreformálni” Paul Maravetz  (nyilvánvaló utalás a korai snowboardozás lázadóbb napjaira).

A Rome snowboards története hasonlít a Yes vagy a Jones snowboards kialakulásához. Itt is két profi kulcsember úgy érezte, hogy a snowboard fejlődése megtorpant és anyacégük, a Burton nem képviseli a “kultúrális forradalmát” már eléggé a snowboardozásnak. Ehellyett középszerű termékeket állítanak elő, profi olimpikonok erős reklámjával támogatva. Josh Reid és Paul Maravetz nem akárkik voltak a Burton cégnél: ők feleltek a produkció és termékfejlesztésért illetve a marketingért. 2001-ben kiléptek a Burton cégtől és megalapították saját cégüket a ROME SDS-t az USAban Waterburiben. A céljuk az volt, hogy megtartsák a snowboardozás eredeti kulturális küldetését.

„The philosophical aspects of snowboarding brands are more important than in other industries.”- mondja Josh.  A Rome azóta már történelem, számtalan tesztdíjas termék, design újítás és hihetetlen igényes grafikai kidolgozás kíséri életútjukat. A Rome Katana kötés pl. èvek óta a világ TOP3 freeridekötése között szerepel. A Burton-höz hasonlóan ez is egy nagyon komplex snowboardcég, maradandót alkotott snowboardcipők, deszkák és kötések terén egyaránt.