1–20 termék, összesen 30 db

RIDE SnowboardcipőkA RIDE snowboard cipői külön helyet foglalnak el az értékrendszeremben. Minden szempontból kiemelkedőek. Az egyetlen amerikai snowboardcipő-márka, amely akár német vagy svájci is lehetne. Annyi díjat nyertek a múltban, snowboardcipő tervezésből, hogy arról kár is beszélni.Az összes RIDE snowboardcipő, szűk sarkú, ami nekünk, magyaroknak kifejezetten szerencsés tény. Ezt nem csak a bélések szűkítésével érik el, mint más snowboardcipő márkák. Egyedülálló módon a bakancs külseje, az achillesz tájékán a bokacsontig olyan homorú, mint egy valódi emberi láb. Ilyen snowboardcipő-szabás nincs még egy a világon! Ha valakinek eddig mozgott a sarka a snowboard-bakancsában, akkor a RIDE biztosan megoldja a problémát.A RIDE cipők bélése kivehető Trademark „Intuition” bélésanyag, amely negyedóra alatt a testhőtől a lábhoz idomul, és a kihűlés után visszanyeri eredeti méretét. Ezekből a snowboardcipőkből a hőidomulás miatt bátran lehet szűkebbet venni, ráadásul nagyon tartósak. Nehéz őket széttaposni és nagyon jó hőszigetelők. Ezt a profi bélésanyagot csak a legdrágább Burton, K2, és 32 snowboardcipőkben találni.

– – –

Ezzel még nem ért véget az előnyök sora, amiért a RIDE snowboardcipő különb mint a többi.Amíg az összes nagy snowboardcipő előállító cég kínosan ügyel arra, hogy alacsony építésű, hajlékony talpat, csak és kizárólag a prémium minőségű snowboard bakancsainál alkalmazzon, addig a RIDE már az alap-cipőjére (Ride Orion 38.000 Ft) is vérprofi, méregdrága talpat készít. Miért is fontos ez? Két dolog miatt.Egyrészt az alacsony építésű cipőtalp közelebb hozza a lábadat a hódeszkához, ezért jóval stabilabb, ügyesebb leszel, gyorsabban fejlődsz. Másrészt a hajlékony snowboardcipő-talp fölött a talpizom tud mozogni ezért nem zsibbad el. Általa sokkal komfortosabbá válik az egész napos snowboardozás. 

– – –

Mitől rendkívűliek még a RIDE snowbordcipők?Végre itt egy snowboardbakancs tervező cég, amely több különböző lábfejre tervez formákat. A RIDE snowboardcipők saroknál szinte mind szűkek, lábfejnél viszont van keskeny, széles, és közepes méretből is választék. Van modell nagy, magas nagylábujjra, és van opció azoknak is, akiknek a második, harmadik lábujjuk a hosszabb.Még egy dologért tisztelem a RIDE snowboardcipőket nagyon: nem mentek bele az olcsó TLS, FASTLACE rendszerekbe. Már most látható, hogy a gyorsfűzős rendszerekből tényleg, csak a legrégebben fejlesztett, amerikai BOA rendszer vált be, a többi valójában ehhez képest spórolás. Nem véletlen, hogy a világ vezető snowboardcipő gyártói, prémium szinten kizárólag a BOA rendszer mögé sorakoztak fel. A többi rendszernél bizony jobban működik a hagyományos fűzés. Jómagam vagy a BOA, vagy a hagyományos fűzős snowboard bakancsot, vagy ezek keverékét az ún. hybrid snowboardcipőket ajánlom a legszívesebben. Természetesen kínálnk Fastlace ill. TLS rendszerű cipőket is eladásra, de szerintem előbb-utóbb ezek el fognak tűnni a süllyesztőben. Az ilyen snowboard bakancsokat inkább csak az 50.000 Ft alatti kategóriában tartom elfogadhatóknak. Egyébként soha nem volt megoldva ezen rángatós rendszerek szervizelése. A BOA gyorsfűzős, és a hagyományos snowboard cipőké igen.

– – –

Még néhány “apró” érdem: a legkönnyebb súlyú snowboard cipők, AEGIS antimicrobal bélésbelsők, Michelin céggel együtt fejlesztett speciális cipőtalpak, 3D formázott snowboard cipő nyelvek.1990 óta volt egy pár snowboard bakancsom Trans , Burton, Choc, Nidecker, Salomon, Nitro, K2 csúcscipői… De a RIDE, az valahogy más.  RIDE SnowboardsA márka Redmondban, Washington államban alakult, 1992-ben. Mindössze 4 deszkatípussal indult. Egy műszakilag nagyon innovatív, kiváló minőségű snowboard cég létrehozása volt a cél. Már az első termékcsalád is tetszett a top, illetve a feltörekvő versenyzőknek. A kemény munka, az agilis hirdetési kampány rögtön sikert hozott. Annak érdekében, hogy megfeleljen a növekvő snowboardos-, és gördeszkásruha keresletnek, 1994ben ruhacéget is alapítottak, CAPPEL néven. (Magyarországra 1996-ban már importáltuk.) Ebből nőtte ki magát később a RIDE ruhacég, ami zseniális fúziója a sportos, fiatalos street fashionnak és snowboard vonalnak.

– – –

1995-ben a cég áttelepült Prestonba és innen indult el a PRESTON márkájú snowboardkötés, amely a RIDE sajátos alumíniumtechnológiájával, kötelező név lett a snowboardiparban. A ma már RIDE néven készülő alumíniumkötések piacvezetőkké váltak, és folyamatosan díjakat szereznek mint a legkönnyebb, a legtartósabb és a legreszponzívabb (visszacsatolás-kontrollálhatóság) kötések. A RIDE sikere kiemelkedő az értékesítés tekintetében is: volt olyan év, hogy a teljes amerikai piac 52 %-a RIDE kötést vásárolt.- – – Snowboardcipőt is gyártottak – a kezdetekben szerényen. Ám az 1995-ben megújult cipőfejlesztő program igencsak kinőtte magát és díjnyertes gyűjteménnyé vált. Ma már forradalmi tervezési funkciók jellemzik a RIDE cipőket. A világ legkönnyebb cipői, és a befogadóképességhez képest a legrövidebb szárú bakancsok a Földön. Az egyetlen cipőmárka, amelynél a külső részben is megformázták az emberi sarok anatómiáját. A RIDE vezette be a testhőtől lábhoz igazodó INTUITION béléstechnikát, és vitathatatlanul a sarkat legjobban tartó cipő a világon.1995-ben megszerezte az USA legelismertebb snowboard gyárának, (Thermal Snowboards Inc.) a tulajdonát Coronában, Kaliforniában. Innen indul az igazi snowboard-sikersztori: az ekkor létrejött RIDE Manufacturing használt először a világon State-of-Art számítógépes technológiát, repülőgép mérnököket, és repülőgépgyártásban használatos technikákat. Bevezették a csúcstechnikát a gyártás és a tesztelés során is. Hamarosan az egyik legmodernebb snowboarddá tette a piacon. A RIDE Ma már a óriási cég, Ázsiában is új gyárat épített, és megduplázta a gyártási kapacitását. A mennyiség nem ment a minőség rovására, sőt: továbbra is iparágvezető felszereléseket alkotnak, sorra kihozva a technológiai újításokat: Carbon Array, Membrain fed-lapok vagy PopRods rúdtechnológia.

– – –

A cég nemrég Seattle-be költözött, és továbbra is egy ”jellegzetes arculatú” márka a világpiacon.“A RIDE hatalmas vállalat, mégsem arról szól, hogy a legnagyobb legyen, hanem arról, hogy a legjobb abban, amit csinálunk, és a célja hogy valóban egy remek snowboard márka maradjon” – mondja Ben, a vállalat igazgatója. Egy demográfiai felmérés szerint az USA-ban a RIDE-al snowboardozók 80 %-a szezononként 11-30 napot boardozik, 20 %-a pedig 50 napot. Milyen érdekes, hogy a hivatalos átlag mindössze 9 nap egy szezonban.www.ridesnowboards.com