1–20 termék, összesen 38 db

RIDE SnowboardsA márka Redmondban, Washington államban alakult, 1992-ben. Mindössze 4 deszkatípussal indult. Egy műszakilag nagyon innovatív, kiváló minőségű snowboard cég létrehozása volt a cél. Már az első termékcsalád is tetszett a top, illetve a feltörekvő versenyzőknek. A kemény munka, az agilis hirdetési kampány rögtön sikert hozott. Annak érdekében, hogy megfeleljen a növekvő snowboardos-, és gördeszkásruha keresletnek, 1994ben ruhacéget is alapítottak, CAPPEL néven. (Magyarországra 1996-ban már importáltuk.) Ebből nőtte ki magát később a RIDE ruhacég, ami zseniális fúziója a sportos, fiatalos street fashionnak és snowboard vonalnak.1995-ben a cég áttelepült Prestonba és innen indult el a PRESTON márkájú snowboardkötés, amely a RIDE sajátos alumíniumtechnológiájával, kötelező név lett a snowboardiparban. A ma már RIDE néven készülő alumíniumkötések piacvezetőkké váltak, és folyamatosan díjakat szereznek mint a legkönnyebb, a legtartósabb és a legreszponzívabb (visszacsatolás-kontrollálhatóság) kötések. A RIDE sikere kiemelkedő az értékesítés tekintetében is: volt olyan év, hogy a teljes amerikai piac 52 %-a RIDE kötést vásárolt.Snowboardcipőt is gyártottak – a kezdetekben szerényen. Ám az 1995-ben megújult cipőfejlesztő program igencsak kinőtte magát és díjnyertes gyűjteménnyé vált. Ma már forradalmi tervezési funkciók jellemzik a RIDE cipőket. A világ legkönnyebb cipői, és a befogadóképességhez képest a legrövidebb szárú bakancsok a Földön. Az egyetlen cipőmárka, amelynél a külső részben is megformázták az emberi sarok anatómiáját. A RIDE vezette be a testhőtől lábhoz igazodó INTUITION béléstechnikát, és vitathatatlanul a sarkat legjobban tartó cipő a világon.1995-ben megszerezte az USA legelismertebb snowboard gyárának, (Thermal Snowboards Inc.) a tulajdonát Coronában, Kaliforniában. Innen indul az igazi snowboard-sikersztori: az ekkor létrejött RIDE Manufacturing használt először a világon State-of-Art számítógépes technológiát, repülőgép mérnököket, és repülőgépgyártásban használatos technikákat. Bevezették a csúcstechnikát a gyártás és a tesztelés során is. Hamarosan az egyik legmodernebb snowboarddá tette a piacon. A RIDE Ma már a óriási cég, Ázsiában is új gyárat épített, és megduplázta a gyártási kapacitását. A mennyiség nem ment a minőség rovására, sőt: továbbra is iparágvezető felszereléseket alkotnak, sorra kihozva a technológiai újításokat: Carbon Array, Membrain fed-lapok vagy PopRods rúdtechnológia. A cég nemrég Seattle-be költözött, és továbbra is egy ”jellegzetes arculatú” márka a világpiacon.“A RIDE hatalmas vállalat, mégsem arról szól, hogy a legnagyobb legyen, hanem arról, hogy a legjobb abban, amit csinálunk, és a célja hogy valóban egy remek snowboard márka maradjon” – mondja Ben, a vállalat igazgatója.Egy demográfiai felmérés szerint az USA-ban a RIDE-al snowboardozók 80 %-a szezononként 11-30 napot boardozik, 20 %-a pedig 50 napot. Milyen érdekes, hogy a hivatalos átlag mindössze 9 nap egy szezonban.www.ridesnowboards.com